Featured Artist - Fran Westmoreland

Hello everybody! Today I would like to show you some more of my new stencils from The Crafter's Workshop and there is somebody very special who is going to help me. Let me introduce you Fran Westmoreland - my friend from Prima DT. I had the pleasure to meet her on my classes in Wirksworth, at Artist Trading Post. She's  utterly sweet and kind girl with amazing talent. Fran creates in grungy and original style which is very characteristic for her. Just visit her blog and I'm sure you're going to be fascinated.
Witajcie! Dziś chciałabym przedstawić Wam kolejne wzory moich masek, które zaprojektowałam dla The Crafter's Workshop. Jest tu ktoś specjalny kto mi w tym pomoże - Fran Westmoreland - moja przyjaciółka z teamu Primy. Miałam przyjemność poznać ją na jednym ze swoich warsztatów w Wirksworth w Artist Trading Post. Jest wyjątkowo uroczą i bardzo utalentowaną osobą.Tworzy w grungeowym i bardzo oryginalnym stylu, który jest dla niej bardzo charakterystyczny. Odwiedźcie jej bloga, jestem pewna że się zakochacie.



I'm Fran (short for Francine) and I reside in the occasionally sunny Derbyshire, England.  I have loved anything creative or artistic since I was very young. My inspiration comes from lots of things, particularly vintage artifacts, natural rustic elements, mixed media art and a bit of steampunk. When I create it's like piecing a jigsaw together until everything "fits". 

I'm addicted to Pinterest, coffee and coconut (!). 
I can be a bit "off the wall" - or in other words random ;)
I don't like too much noise, winter or thunder storms.
I love the outdoors and fresh air.
I'm much better with words than numbers.






Mam na imię Fran (od Francine) i mieszkam w (okazjonalnie) słonecznym hrabstwie Derbyshire, w Anglii. Od wczesnej młodości uwielbiam wszystko co kreatywne i związane ze sztuką. Inspiruje mnie mnóstwo rzeczy, szczególnie starocie, proste i surowe przedmioty, mixed media i steampunk. Kiedy tworzę, to tak jakbym układała puzzle - element do elementu aż nagle wszystko pasuje.

Jestem uzależniona od Pinteresta, kawy i orzechów kokosowych (!).
Jestem trochę ekscentryczna.
Nie lubię hałasu, zimy i burzy z piorunami.
Uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu.
Lepiej radzę sobie ze słowami niż liczbami.



"I've used Kasia's stencils in a variety of ways, building up patterns and textures with ink, modeling paste and pencils to show the different effects you can get. I've used the TCW553 Stone Ring as the focal point and layered the TCW549 Oblong stencil around it creating symmetry."
"Użyłam masek Kasi na kilka różnych sposobów. Do zbudowania faktur i odbicia wzorów użyłam tuszu, pasty strukturalnej i ołówkówMaska TCW553 Stone Rings posłużyła mi jako centralny punkt, wokół którego odrysowałam wzór maski TCW549 Oblong."






1.




2.




3.





Thank you Fran for sharing your talent. Can't wait to see more of your beautiful creations.

Stencils will be available very soon at scrapbook stores. If you're looking  for some more inspirations, visit The Crafter's Workshop blog here.
Maski już niedługo będą dostępne w sklepach scrapbookingowych a Polki będę też mogły zakupić je u mnie :) Jeżeli szukacie więcej inspiracji zapraszam tutaj.

Comments

  1. Beautiful page Kasia! Congrats!!

    ReplyDelete
  2. no i ja się w tej Pani zakochałam, wsiąkłam w jej bloga :) cieszę się niezmiernie, że maski będą dostępne, obie chcę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się bardzo! A maski będą dostępne już naprawdę niedługo. Na pewno dam znać na blogu :)

      Delete
  3. Moje kolory! Piękny scrap, świetne zdjęcie czarownie ozdobione... Magia się dzieje, absolutnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też uwielbiam te kolory! Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Delete
  4. Great stencils. Fran has made me need the thoughts stencil now!

    ReplyDelete
  5. Rae, you're so sweet :) Thank you! I'm glad you like it.

    ReplyDelete
  6. Love Fran's page, as well as your new stencils!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts